222 2324iconmonstr-facebook-4-icon images gmail-icon

neděle 8. prosince 2013

FOODTRIP#3 - KIMCHEE TO GO - LONDON 2/5

"Jenom se podíváme" prostě nás naláká výloha, my vcházíme s dobrým úmyslem neutratit ani libru a pak už jenom "ale když to stojí jenom libru, tak to koupím!", "tohle u nás nemají!", "to opravdu potřebuji", nebo "dám to jako dárek", a už vytahujeme peníze. Určitě to znáte :D Tak to bylo i u KimcheeToGo.
IMG_1313
KimcheeToGo nás tedy upoutalo výlohou, za kterou prosvítal regál s krásně zabalenými krabičkami, které byly naplněny těmi nejlepšími polévkami, nudlemi, saláty, ale našly jsme i nápoje nebo omáčky. Myslím, že jsme ani neměly hlad, měly jsme plné ruce tašek z Primarku, sotva jsme udržely foťáky, ale nešlo odolat. Protože KimcheeToGo u nás není a my nejsme žádné odbornice, tak jsme ani netušily, co některá jídla jsou. Bylo to dlouhé rozhodování, při kterém jsem si v duchu počítala poslední drobné, co jsem ještě měla v peněžence, ale dobře to dopadlo, zase jsme podlehly, a prostě to jídlo koupily :D
IMG_1314 Následuje série velice "povedených" fotografií, tak se nelekejte.
IMG_1315 Já jsem po dlouhém váhání zvolila ledový čaj s příchutí mango a aloe vera. Byl krásně vychlazený, přírodní, ale byl šíleně sladký až se mi udělalo špatně, a tak ho dopila Kája.
IMG_1336
IMG_1339
Jako hlavní jídlo jsem zvolila Yang Yeum Chicken salad, který teda s prominutím pálil jako prase :D V salátu byla krásně čerstvá zelenina - papriky, rajčata, okurka, salát, červená řepa a červená cibule, brokolice a zelené fazolky. V rohu krabičky byly ještě para ořechy, které mi tam ale moc neseděly. Kuře bylo marinováno ve sladkokyselé omáčce, která obsahovala asi tunu feferonek. Bylo to tak strašně dobré, bylo toho hodně, a ještě to bylo celkem zdravé. 
obrázek
Kája měla: Dupbap Spicy Chicken - ten název je fakt vtipnej a musim se přiznat, že jsem teď musela hledat účtenku, abych zjistila, co jsem to vlastně měla. Každopádně to byla rýže s kuřetem ve sladkokyselé omáčce, s dušenou zeleninou, půlkou vařeného vejce a skleněnými nudlemi. Co se týče korejské kuchyně, tak to bylo moje poprvé a ach bože! To bych mohla jíst každý den! Krásně pálivé, hodně chutí a textur. Na krabičce byl návod, abyste všechny součásti promíchali, mě se to zpočátku moc nezdálo (míchat rejži s nudlema?), ale vážně to tak bylo nejlepší. No prostě další důvod proč se odstěhovat do Londýna. 
obrázek (2)
V Kimchee se můžete koupit i malý snack v krabičce, který uspokojí vaše chutě. 

Dáváme pět žaludků z pěti! Kvalita, cena a množství jídla nám vyhovovala :)


http://togo.kimchee.uk.com/

Příjemnou 2.adventní neděli přejí
Roza a Kája

Žádné komentáře:

Okomentovat