222 2324iconmonstr-facebook-4-icon images gmail-icon

neděle 17. listopadu 2013

PRG#9 CURRY HOUSE

Nedávno jsem do jedné diskuze psala, zda byste nám neporadili nějaké Vaše oblíbené restaurace. Pár jich nám bylo doporučeno a tohle je jedna z nich. Návštěva Curry House. Popravdě bysme na Palmovce, kde se restaurace nachází, něco takového nečekaly. Kdo to tam aspoň trochu zná, tak mi dá za pravdu, že to tam není zrovna lákavá lokalita, ale výjimka potvrzuje pravidlo :) Od metra, tramvaje nebo autobusu jste tam za dvě minuty. Po příchodu do restaurace se nás ujal anglicky mluvící číšník a usadil nás do nekuřácké části.
A hurá na jídlo!
P1150593
Jako první jsme si objednaly Mango džus s ledem. Neurazí ani nenadchne. Cena 45,- Kč.
P1150583
Mango chutney. Chutney naprosto zbožňujeme, ale bohužel nám zatím chutnalo pouze ve dvou restauracích, a to si ho dáváme všude! Bohužel jsme na něj při objednávce zapomněly, a tak jsem ho šla doobjednat. Tady nastal problém v jazykové bariéře, protože moje angličtina nedosahuje velkých kvalit. Anglicky mluvící číšník mi s radostí objednal chutney (místo dvou jedno, ale nevadí), a poté mi položil otázku, jestli chci papadum :D Opravdu jsem netušila co to je, k čemu to je, a proč mi to říká. Tak jsem řekla "Yes" a odkráčela s obavami ke stolu.
Jak můžete vidět na fotce, pod názvem papadum se nacházejí křupavé "placičky", které jsou pálivé, se semínky nebo bez příchuti. Chutnalo to zvláštně, ani nevím k čemu bych to přirovnala. Nebylo to špatné, ale znovu bych si to nedala. Chutney nás bohužel nenadchlo a většina zůstala v mističce.
P1150585 Kája si z poledního menu vybrala Chana Chicken, což je kuře s cizrnou a naanem. Díky cizrně poměrně hutné, ale chutné jídlo. Chyběla možná špetka štiplavosti, ale tohle jídlo asi prostě pálivé být nemá.
P1150587
Já jsem zvolila Lamb Tikka, což je můj oblíbenec a jako přílohu také Naan, což je ještě větší oblíbenec :D Když nám číšník nesl naše jídlo, otočila se celá restaurace! Lamb Tikka se připravuje na kamenné podložce v peci, a tak Vám ho servírují naprosto vařící, doutnající a prskající. Podávala se k tomu i jogurtová zálivka, která pokud nemáte rádi ostřejší jídla, krásně chladí dutinu ústní :D Všechno bylo perfektní, ale trochu více mastné, a to jsem byla upozorněna, že to je suché.
P1150588
Pokud čtete naše články pravidelně, tak víte, že nám nedělá  problém se nehorázně přecpat, samozřejmě za účelem toho, že máme blog, a přece tam musíme něco napsat (trochu kecám, ale musíme se obhájit :D)  a tak jsme si daly i čaj a dezert :D
P1150589 Indický čaj. Cena 40,-
P1150590 Kája si dala Gulab Jamun. V jídelním lístku je doslova napsáno "Domácí tvaroh podávaný ve sladkém sirupu." Kde je ten tvaroh teda netušíme, ale on tam zase až tak potřeba nebyl :)
Cena 70,-.
(Poznámka od Káji: Když jsem to viděla v jídelním lístku, představovala jsem si něco podobného, co dostala Roza níže, takže dvě koule byly trochu překvapením. Pokud to někoho z vás zaujalo, tak bacha, je to příšerně sladký! Málem mě chytla hyperglykemie :D)
P1150591 Pro mne byla jasná volba Kheer, nebo- li Rýžový pudink. Studený, sladký, obsahoval pistáciové oříšky a smetanu. Cena 75,-
obrázek                       Účet trošku zabolel, popravdě mi nezbyla ani koruna! Ale za kvalitu se platí.
P1150592
Prázdno opravdu nebylo, jenom my jsme tam zase seděly sto let, a tak všichni odešli :)

Dnes dáváme čtyři žaludky z pěti! Restauraci doporučujeme. Jak jsme ke konci zjistily, tak některá obsluha mluví i česky, jídlo bylo doneseno rychle a bylo velmi dobré. Škoda toho chutney, které nás opravdu nenadchlo.


Jak se do Curry house dostanete? 
Metro linka B, stanice Palmovka
autobusy číslo: 109, 140,166,185
tramvaj číslo: 3,8,12,19


Roza a Kája 

PS: Další reportáž můžete očekávat ze zahraničí! Konečně nás čeká pár dnů volna a my jedeme do naší oblíbené země. Uhádnete do které? 


1 komentář:

  1. Zní to skvěle! :)
    Sice většinu z těch věcí připravuju sama doma a o hodně levněji, ale zážitek to mohl být skvělý.
    http://www.asijske-potraviny.eu/ tady se dá třeba sehnat většina surovin na ty jídla. ;)

    OdpovědětVymazat